|
Identifikation af kundekrav
Ved indgåelse af en kontrakt /modtagelse af en ordre, skal denne gennemgås i henhold til en procedure, der sikrer:
- At kravene er definerede og korrekt angivet og dokumenteret
- At eventuelle krav, som afviger fra udbudsmaterialet, defineres og afklares
- At grundlaget for kontraktaftalen kan opfyldes
- At der etableres instruktioner for at sikre en koordination af aktiviteterne i forbindelse med en kontraktgennemgang
-
- Kommunikation med kunden
- Der er etableret procedure der sikre den eksterne kommunikation mellem SELSKABET og kunderne. Denne kommunikation skal sikre at:
- Kunderne for information om produkter/serviceydelser
- Modtagelse af ordre herunder kravspecifikationer styres
- Klager og reklamationer fra kunden bliver behandlet ifølge procedurer herfor
- Sporbarhed til processerne hvis nødvendigt
- Kundens krav i forbindelse med produkt/service bliver forstået
- VM skal informere kunder , hvis den inspektionsmetode, som foreslås af kunde, anses for uhensigtmæssig.
- Kundens ejendom
- SELSKABET
sikre at produkter og/eller dokumenter som tilhører kunden, eller dennes repræsentant bliver forsvarligt opbevaret. Produkter og/eller dokumenter der tilhøre kunden eller dennes repræsentant vil blive separeret fra Selskabets øvrige produkter og/eller dokumenter.
|
|