|
Rapport fra ledelsesevaluering
Den systemansvarlige udsender en skriftlig rapport fra ledelsesevalueringen senest 2 uger efter afholdelsen af mødet.
Registrering/Arkivering
Den udarbejdede rapport fra ledelsesevalueringen arkiveres i min. 5 år. Rapporten kan på forlangende fra den certificerende myndighed fremsendes til denne umiddelbart efter afholdelse af ledelsesevalueringen.
Input til ledelsens evaluering
Følgende dokumentation anvendes I relevant omfang som grundlag for ledelsens evaluering:
- Resultater fra interne og ekstern audits
- Tilbagemelding fra kunder
- Resultatet fra evaluering af processerne
- Resultater fra Korrigerende & Forebyggende handlinger
- Øvrige anbefalinger om forbedring af ledelsessystemet
- Opfølgning fra tidligere ledelsesevalueringer
- målopfyldelse , resurce behov
- indsigelser og klager
- ændringe, som kunne få indflydelse på ledelsesystemet
Output fra ledelsens evaluering
Resultatet fra ledelsens evaluering skal anvendes til forbedring af ledelsessystemet, herunder i det omfang det er påkrævet en optimering af Kerneydelserne, samt en vurdering af ressourcebehovet.
|
|