| 
            
 Styring af serviceydelser generelt 
  
SELSKABET har udarbejdet procedurer, der sikrer, at alle serviceydelser er planlagt og kontrolleret med opmærksomheden specielt henledt på følgende: 
 
- Dokumenterede arbejdsrutiner hvor mangel p
  å styring vil kunne resultere i et brud på den definerede politik 
Brug af tilfredsstillende udstyr 
Overvågning og kontrol af relevante processer 
Godkendelse af processer og udstyr før anvendelse 
Kriterier for udarbejdelse ved referencer, repræsentative prøver eller skriftlige standarder. 
  
Styring af serviceydelser og Driftskontrol 
 Styringen af serviceydelser fokuserer på processer, der har direkte indflydelse på servicekvaliteten. 
  
Driftskontrollen fokuserer på funktioner, aktiviteter og processer, der påvirker det ydre miljø samt sundhed og sikkerhed. Gennem udarbejdelse af driftskontrol-planer skal følgende i nødvendigt omfang dokumenteres: 
  
Identifikation af de oplysninger der skal fremskaffes samt den nøjagtighed, hvormed de skal registrerer beskrivelse af de metoder der skal  
Anvendes til at fremskaffe de nødvendige oplysninger, målesteder samt måletidspunkter 
Kriterier og acceptgrænser for miljømæssig ydeevne samt en beskrivelse af de handlinger, der iværksættes, hvis resultatet er utilfredsstillende 
Bedømmelse og dokumentation af gyldigheden af tidligere oplysninger, hvis overvågningen har medført et utilfredsstillende resultat  
Metoder til fortolkning/bedømmelse af data. 
  
Alle krav vedrørende driftskontrol vedrører SELSKABET og andre, der handler på Selskabets vegne.
             | 
             |